måndag 31 augusti 2009

Bröllopsvirus.




















Mina vänner växer in i nya faser som livet erbjuder. Utvecklas i det som ständigt pågår. Rastlöshet har ersatts av trygghet, nyfikenheten har valt inriktning – livet tar en ny vändning. Underverk tar form, ges utrymme i vardagen för att berika, lära känna och hävda sin självklara plats. Den där känslan av att allt faller på plats gör sig påmind, att efter diverse olika livserfarenheter mötas och hitta hem. Anna och Calles allra finaste Juni, ett av vårens charmiga underverk.



Kärleken frodas denna sensommar. Den har lurpassat i luften och drabbat många i min direkta närhet. Ett smittsamt bröllopsvirus. Efter fastställandet av detta virus brukar förloppet för de drabbade innehålla symptom så som lyckorus, stress och nervositet. Utgången är ett slags ställningstagande, att just nu är vår kärlek evig. Något att dela med utvalda. Jag är tacksam att jag får vara en av dem. Att ni valt mig att ta del av er lycka, så som jag har valt er att dela min.

Att få uppleva bröllop genererar en så fantastisk glädje hos alla närvarande - Tack!

Inga kommentarer: