fredag 28 augusti 2009

Det här med sängar.

De genomsyrar min vardag, och jag trivs. Säkert har få kunnat undgå reklamfilmerna som rullat en aning för länge, men med en viss charm och okonstlad ärlighet lyckats positionera KungSängen som en erkänd aktör på marknaden. I anslutning till huvudfabriken ligger HK. Där tillbringar jag min vardag.

Hemma vill jag komma överens med vår säng, och jag tror att en givande relation skapats efter att vi känt av varandras former under en tid. Hur den ljudlöst kan få mig att inta den för tillfället mest lämpade ställningen, beroende på situation då. Alltså, en skön tv-pose är att höja huvudändan något mer än fotändan. Att mysa i sängen med en bok bekvämt, kan ju innebära en annan ställning.

Ställbart - när man vill ligga skönt i alla lägen. Vi är helt klart nöjda, Jimmy och jag.

1 kommentar:

jennypenny sa...

Du är tillbaka!! Du har kommit på lösenordet!! HURRAAAAA :)