måndag 9 juli 2007

Skorensning

...inser nu att jag inte har ett akut behov av fler par skor.

Över sommaren ska jag nog klara mig med de jag har. Hittade tre par i garderoben vilka jag införskaffat vid tillfälle, efter inköpen har de legat bortglömda och övergivna längst in i klädkammaren. Nu får de trängas på min alltför minimala skohylla. Risk för översvämning, eller ja, de har ju redan svämmat över…
På hyllorna i klädkammaren vistas ungefär lika många par skor och stövlar. Dags för skorensning!

7 kommentarer:

jennypenny sa...

Rensning? Va har du för storlek? Jag är på väg över! ;)

Jen sa...

Haha, välkommen jennypenny! Jag kan erbjuda storlek 36/37 :)

Anonym sa...

Hur mycket måste jag kapa av tårna för att gå från en 39:a till en 37:a??
//Maja

jennypenny sa...

Maja-darling, vi får nog utöva tå-kapning tillsammans. Suck

Jen sa...

Nåja, det räcker med att ni kapar 2,2 cm!

Anna Riklund sa...

Yes, jag kan ha några av dina så jag kommer förbi efter semestern! Notera också att jag inte säger Vad var det jag sa, om det här med skorna. Haha.

Jen sa...

Ah, topp! Nja, jag erkänner att det under en period blev lite väl många skoinköp... haha.