måndag 6 augusti 2007

Vaxholm 070803-05

Efter första arbetsveckan kändes det som en extrem lyx att få förlänga semesterkänslan med en helg på Vaxholm. Jag och Jenny tog båten ut efter jobbet och mötte upp Maja som redan befann sig på holmen. Ytterligare en helt otroligt galen och rolig helg. 3 tjejer och en lägenhet blandades med massor av vin, god mat, sol, bad och trevliga människor. Och dans! Kan inte minnas när jag senast dansade så mycket att jag dagen efter kunde känna en antydan till träningsvärk, och nu erkänner jag alltså att jag väldigt sällan motionerar. I princip aldrig.

Jag ställer mig återigen frågande till hur det kommer sig att tiden för återhämtning efter en sådan här helg varar så onödigt länge. När skedde detta fenomen? ...åldersnoja, jag? Inte!



Tack Vaxholm för den här gången, kanske kommer vi åter i september!

Inga kommentarer: